5 tips για την τόνωση του ανοσοποιητικού συστήματος
02 Nov

5 tips για την τόνωση του ανοσοποιητικού συστήματος

Times Read: 65

Νιώθετε ότι ο οργανισμός σας “έχει καταθέσει τα όπλα”; Αισθάνεστε ότι απειλείστε από τους γύρω σας όταν έχουν καταρροή, βήχουν δυνατά & φταρνίζονται; Είμαστε εδώ για να σας υπενθυμίσουμε μερικές απλές, καλές συνήθειες, που θα σας βοηθήσουν να διατηρήσετε την καλή σας υγεία & να θωρακίσετε το ανοσοποιητικό σας σύστημα για την εποχή των ιώσεων που βρίσκεται προ των πυλών.

1.Να προτιμάτε φαγητά πλούσια σε θρεπτικά συστατικά.

Μια διατροφή πλούσια σε φρούτα & λαχανικά, δημητριακά & πρωτεΐνη, τονώνει το ανοσοποιητικό & συμβάλλει στην πρόληψη ασθενειών. Προτιμήστε μέλι αντί ζάχαρης όπου υπάρχει δυνατότητα. Το μέλι έχει αντι-μικροβιακές & αντιβακτηριδιακές ιδιότητες. Πίνετε άφθονο νερό. Το νερό είναι η κύρια πηγή ενέργειας. Εμποδίζει την καταστροφή του DNA & δίνει τη δυνατότητα στους μηχανισμούς επιδιόρθωσης να είναι πιο αποτελεσματικοί.

2.Αντιμετώπιση του στρες.

Το ανοσοποιητικό σύστημα επηρεάζεται από το στρες μέσω των ορμονών. Για να αντιμετωπίσετε το άγχος κάντε συχνούς περιπάτους στη φύση, γελάστε, δείτε τα αγαπημένα σας πρόσωπα, ακούστε μουσική, κάντε γιόγκα & οτιδήποτε άλλο σας χαλαρώνει & σας κάνει να αισθάνεστε όμορφα. Όσο και αν σας φαίνεται περίεργο, το ανοσοποιητικό μας σύστημα δυναμώνει μέσα από όλα τα παραπάνω.

3.Άσκηση

Φυσικά, δε θα μπορούσαμε να παραλείψουμε τη σωματική άσκηση από το άρθρο μας! Μια ώρα γυμναστικής, 3 φορές την βδομάδα είναι αρκετή ώστε να βελτιώσετε τη λειτουργία του ανοσοποιητικού σας συστήματος. Αυξάνεται η δράση των λευκών αιμοσφαιρίων που επιτίθενται στους ιούς.

4.Ξεκούραση-Ύπνος

Η έλλειψη ύπνου & ξεκούρασης μπορεί να καταστείλουν το ανοσοποιητικό σύστημα. Όταν κοιμόμαστε, τα κύτταρα αναπλάθονται, το σώμα θεραπεύεται & έτσι μπορεί να αντιστέκεται στις ασθένειες. Αφεθείτε στην “αγκαλιά του Μορφέα” λοιπόν!

5.Συμπληρώματα διατροφής

Η λειτουργία του ανοσοποιητικού στηρίζεται στις βιταμίνες Α & C καθώς και στις βιταμίνες του συμπλέγματος B & D. Τα συμπληρώματα μπορούν να χρησιμοποιηθούν επικουρικά και να ενισχύσουν τη δράση των τροφών που προσλαμβάνουμε όχι μόνο κατά τις εποχές των ιώσεων αλλά καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους! Με σωστή καθοδήγηση από το γιατρό  ή τον φαρμακοποιό μπορείτε στον οργανισμό σας να κάνετε θαύματα!

 

i-cure.gr

Beauty & Wellness Team

Powered By Digital4U - i-cure © 2016